fan tastiskt.

Sååådärja! Nu har jag fått tillbaka min dator och jag måste säga att det känns lite magiskt att sitta och skriva  på den. Fingrarna flyter runt på tangentbordet som ingen annastans och det känns som att vi smälter samman, jag och min lap.
Helt overkligt.

Ikväll har jag haft min familj (minus bröder och katt) på middag. Hörde ni det? På middag, som jag bjöd till och lagade själv. Har aldrig känt mig så vuxen och det blev supergott. En linscurrygryta gjorde jag med basmatiris och naan! Basmatiris kostade ungefär 40 kronor för 1 kg. Det tyckte jag var ganska dyrt om man jämförde med de där 8kg-påsarna som de sålde för 280 kronor och jag övervägde om det inte var lika bra att köpa 8 kg. Men hur hade det sett ut? Va? Vem äter så mycket ris som inte är från asien?

Nu ska jag se film och mysa i min ensamhet.


slut på malmöfestival för iår - tack och lov lite. nu: rehab.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0