everybody rumble!

Godmorgon och så! Är ganska seg i huvudet just nu, borde i alla fall absolut inte sätta mig i en bil bakom ratten så som jag känner mig. Och ni vet såna där stick som man får i huvudet när man är lite bakis, där det bara hugger till? Lätt värt det idag! Igår upplevde jag en av de absolut bästa utekvällarna jag varit på någonsin ungefär!

Jobbade mitt sista pass på Friday's och kände att det var tvunget att fira på något vis, får höra att de har rumble Inkonst och blir lite sugen. Stunden därefter så får jag höra att inte bara att det är rumble (en väldigt rolig klubb), det ska även spela en DJ som spelar dubstep (väldigtväldigtväldigt rolig klubbmusik) med DJ Rusko och jag känner att jag inte kan missa det. Och som jag dansade! Jag är så imponerad över mig själv att jag kan gå på klubb sådär direkt efter jobb, hade nämligen mist tron på att man kan ha roligt nykter! Men gud ja, hade sjukt roligt! Musiken, folket, scenen, de olika dansgolven.. Ja, det är verkligen den bästa klubben i Malmö, den där Inkonst. Gå dit när det är rumble och ha dansskorna på och du kommer ha en förträfflig kväll!

Nu har jag sovit i ca 4.5 h och känner att det nog hade behövts lika mycket till så jag låter mig själv lägga mig ner igen, mest för huvudvärkens skull faktiskt.

SÅ SYND att jag inte har några bilder som jag kan dela med mig av men icke!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0