du är den klaraste blixten, men ingen hör smällen.

Har äntligen laddat över bilderna från Emmaboda till datorn, sisodär en månad senare - precis lagom, man ska inte ha för bråttom. Därför tänker jag skjuta upp själva uppladdningen till blogg och fejja till lite senare, när jag har mer lust! Men massa fina bilder var det och oj vad man längtar tillbaka! Nu har det slagit över till September helt plötsligt vilket innebär att det börja bli höst.

Vanligtvis brukar detta besvära mig något ofantligt men iår känner jag bara att det är trevligt, missade ju förra hösten då jag spenderade de månaderna i asien istället vilket iofs inte var fy skam men iår ser jag fram emot lite höstlöv och varma kläder. Ska bara fixa de där pengarna först så jag kan köpa en slammin' höstjacka och varma strumpbyxor.

Dagen har varit väldigt angenäm tycker jag. Mest slappig och mesig på det viset men jag behövde verkligen det. Lunch med qu på stan, handlat lite, diskat och haft mig men mest har jag bara suttit ner och tittat på The Office och ätit färska bär som nog är något av det mest delikata i denna värld. Dessa nyttigheter fick jag lite senare väga upp med chips och film med Mille och nu sitter jag här med min sambo, tittar på scrubs och tycker känner mig under omständigeheterna som råder, ganska nöjd.


Postat av: Anonym

Äh, jag tycker att du ser väldigt kyssvänlig ut ;) Haha, ingen fara du.... menn då får lov att väga upp det någongång! Tänker INTE förlora någon kontakt med min favorit så du vet det! :) Hoppas allt rullar på bra?? Puss & kram skumbanan

2009-09-01 @ 06:38:35
URL: http://jennicalouise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0