det går bra nu.

Idag, just idag, är jag sugen på att ha mycket pengar! Idag är jag sugen på att köpa 5 par skor med en gång och det gör inte något om de påminner lite om varandra för om jag tröttnar kan jag köpa 5 till, jag vill köpa en helt ny höstgarderob, köpa massa god mat och en riktigt fin höstjacka. En vit! Eller grå? Vit blir ju lite ljus i mörkret medans en grå smälter in snyggt i höstmörkret. Dyr ska den vara också, sådär så att man i vanliga fall behövt låta bli att äta resten av månaden men eftersom att jag då har så mycket pengar så behöver jag inte det.

Nä, men istället så ska jag idag jobba min näst sista dag och sen gå och hoppas på det bästa och spara på varenda krona. Idag känner jag mig lite bitter!

Men jag som är så positiv och munter av naturen säger: JAJAJA DET ORDAR SIG DET ORDNAR SIG JAJAJAJA!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0