det blir som det blir och sen blev det som det gick.

Nu är det inte långt kvar på filmen. En film på fyra timmar är ganska magstarkt! Men denna filmen kommer undan med det genom att vara så övergrym trots att de väljer att sätta in en reklampaus mitt i en mening. Det kommer dock inte trean undan med, dåligt och irriterande.

Har jag berättat att vi har en ugly naked guy? Som i Vänner? Det har vi i alla fall, en sådan som har för vana att ställa sig i fönstret och dricka kaffe endast istyrd ett vitt linne. En gång stod han och bredde mackor på kvällen, det var då vi upptäckte honom. Så när han var klar så skulle han gå mot sitt andra rum vilket innebar att vi fick baksidan mot oss så att säga och det var då han tappade något och böjde sig fram. Den natten sov jag inget vidare.

Postat av: Ferhat

Är allt bra med dig annars? :)

2009-08-31 @ 01:36:38
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0