bitches and hoes.

Så, idag skiner solen som aldrig förr vilket innebär att det börjar bli dags att ta sig mot parken. Blev ingen soluppstigning i morse utan man var sliten i vanlig ordning men det blir inte alltid som man ha planerat eller hur? Hela gårdagen blev ganska tvärtemot vad jag försökte planera men jag är inte missnöjd. Träffade en hiphopare från amerika utanför debaser, det var nog kvällens höjdpunkt. Han pratade sådär riktigt ghetto så det försökte jag också göra. Jag fick kalla honom niggah efter ett tag för då hade vi blivit homiez.

Var nere på stan innan och tog en fika med Moa, var nära på att köpa lite godis för 28kr/hg. Det hade varit lite knas. Fattar inte hur man kan ta så mycket pengar för lite fudge, fast det såg jättegott ut.

Nej, usch! Vilket svammel. Dags att ta sig i kragen och gå ut i solen. HEJ!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0