you wanna be on top?

Nu har det nyss hänt något alldeles otroligt.
När jag satt och sökte jobb som ihärdigast så såg jag även en annons på en argentur som sökte modeller. "Kul!" Tänkte jag och skickade in ett par bilder men det var mest på skoj. Hade aldrig i tankarna att det skulle bli något av det.

Och vad händer idag?
Jo, jag får ett mail från argenturen där de ber mig komma på slutcasting i mitten av April. Jag ska på slutcasting till en modellargentur! Jag kanske ska bli modell! Är inte det #(¤/)="#¤-sjukaste som hänt i hela världen? Dock kommer det kosta lite pengar för bilder och portfolio så jag är inte säker än... Varför skulle det... liksom... hända...mig?


Postat av: Anonym

Satsa!

2009-04-02 @ 18:24:58
Postat av: Julia

Jag har hört att man aldrig aldrig ALDRIG ska behöva betala något för "att bli modell" om det är en seriös agentur.



Men det är kanske bara jag som är lite bakom.

2009-04-03 @ 13:42:29
URL: http://yeahsurprise.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0