you make me feel so oh boy.

Vaknade imorse i min systers säng då min säng är helt utan lakan och jag hade ingen lust alls att sätta igång med det när jag kom hem efter några glas vin. Det första jag kom att tänka på när jag vaknade var att jag nog var mycket fullare än jag trodde igårkväll för usch vad jag mådde pyton. Törstig! vatten! vatten! Så låg jag och skrek och ojade mig tills julia gick upp. Efter ett par glas vatten, oboy, saft, resorb och juice senare samt en mycket välbehövd dusch så känner jag mig på topp igen.

Om en halvtimme är jag påväg till stationen för att sätta mig på ett tåg till storstan där jag och några schpaas ska sätta sig i parksolen och dricka öl. Jag tycker verkligen att ni ska göra något liknande! Vädret alltså! Vädret!

Och glad påsk!!


önskar Katinka.

Postat av: makaronen

hahahaha alltså denna bilden.....

2009-04-15 @ 17:38:31
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0