we need this.

Det är inte vart man åker, det är att man åker. Så känner jag just nu. Egentligen skriker hela min kropp efter att komma långt långt bort en längre tid. Men detta känns så jävla bra att jag inte vet vart jag ska bli av.

Nu är biljetterna bokade och om två veckor sitter jag och marionio på tåget mot Göteborg. Det hela blev så perfekt med billiga biljetter och i samma veva ska maria träffa elite model management, vilket bara är helt sjukt kul! Göteborg blir det perfekta stället att bara komma bort till. Kommer inte behöva spendera många hundralappar då boende redan är fixat och mat behöver man inte heller lägga pengar på. Bara alkohol då eftersom att vi ska supa skallen av oss minst en gång i alla fall. Fy fan vad jag längtar!!!



Postat av: maria

baby!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-06 @ 22:14:52
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0