shopaholic.

Var i Malmö och skulle inhandla lite nya kläder idag. Tänkte för första gången på väldigt länge ha en ordentlig storshopping och fixa till vår- och sommargarderoben och unna mig lite fina saker. Men halleda vad jag har blivit snål under min arbetslöshet. "TREHUNDRA KRONOR FÖR EN TRÖJA? Nej, vet du vad." tänkte jag ungefär hela tiden och jag har blivit fruktansvärt kräsen när det gäller kläder. Tråkigt.

Slutade med att jag fick hem två toppar från lindex á 149 kronor, en cardigan från HM för lika mycket samt en BH. Grym storshopping Erika, GRYM. Mycket bra jobbat efter 4 timmar på stan.

Får ge det ett nytt försök på fredag när jag ska in och skriva på anställningspapperna för värdinnejobbet. Nu ska jag sova för imorgon börjar mitt nya liv som morgonmotionär! Tror jag!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0