inget för mig.

Ni vet att jag gick vidare till slutcasting hos en modellargentur för ett tag sen. Spännande tänkte jag! Klart det är värt 1500 för att få bli modell, man kommer tjäna på det också ju. Skitsnack tänker jag nu. Kommer säkert inte ens med och så har jag betalat en massa pengar för foton jag inte har någon användning av.

Inte bara det med pengarna.. Nej för att alltså, jag hade verkligen inte passat som modell. Jag är förvisso ingen fuling.. Men fotogenisk - det vet jag inte om jag är. Har noll koll på min kropp och är dessutom ganska kobent.

Här nere följer några exempel på hur dålig modell jag är.

1. Här överdriver jag visserligen något. Fullt så kobent är jag inte och fullt så mycket tror jag inte. För det ser ut som att jag tror. Ni vet som man säger? "Eh, alltså duu trooor"


2. Också en något överdriven pose. Vi övade lite poser som man gör på "the studio" och detta var en av dem. Man ser faktiskt ut som en komplett idiot när man står såhär.
Jag gör i alla fall.


3. Ord överflödiga.


4. Här ville jag ändå vara lite seriös och ha en "dagens outfit"-bild.
Men jag ser ju ut som en idiot här också! Ni får säga till om jag gör det alltid.
Eller jag ser ut som en tönt. En präktig tönt.


Så, nej.. I do not wanna be on top!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0