tårtor och Göteborg.

Jag är sjukt besvärad idag. Är så sugen på att baka och kom på den underbara tårtan vi gjorde till Anna när hon fyllde år och tänkte att jag velat göra den igen. Men inte någonstans hittar jag receptet på den goda kokosmarängbotten. Jag är övertygad om att det finns där någonstans, receptet alltså, men det är nog som Maria konstaterade igår. Jag är dålig på att surfa! Jag är alltså dålig på det jag gör allra mest. Gud så deppigt.

Nä, det är helt okej. Jag är bra på andra saker. Det som jag skulle surfa fram igår var lite tips på vad vi ska göra i Göteborg när vi spenderar fyra dagar där. Helt plötsligt har det blivit mindre än en vecka tills vi åker så det är lite panik med planeringen. Den som har lite tips på vad vi ska göra är varmt välkommen att dela med sig!

Hur som helst, jag lägger ner tårthistorien. Vi har ändå en magnifik prinsesstårta i kylen som jag ska hugga in på senare.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0