trivsel på svindelnivå.

Vilken härlig dag jag har haft idag! Ta gårdagen, vänd den upp och ner och sen bak och fram - där har vi min dag i dag. Idag kom jag upp vid nio, åt lång frukost och läste tidningen. Kom sedan direkt igång med att städa mitt rum och vips hade jag börjat rensa garderoben. När jag fått ordning på garderoben och inte riktigt fått ordning på resten av rummet så körde jag och storhandlade = duktig x2.

Runt halv tre körde jag och far som bekant ut på golfbanan igen och spelade nio hål och jag spelade nästan på mitt handicap vilket är en jävla bedrift efter ett så långt uppehåll = mycket skryt av jag.

Efter en smoothie och skapande av en sats pesto så anslöt sig Sara till mitt sällskap och vi grillade kalkon till ett glas vin för att sen avnjuta en utomordentlig middag, självklart i kompani med min nygjorda, fantastiska, pesto. Middagen avrundades med en 1,5 timmes promenad i skymningen och hela kvällen var så romantisk att jag överväger om inte Sara ändå borde vara min flickvän.


purr i kussimurran!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0