she was a superstar!

Så, då sitter man och peppar inför en helkväll. Ska se till att få någon bild på min klädsel ikväll för jag känner mig som en enda sprakande färgfläck. Lovely!


Modevisningen idag gick jättebra och var över alldeles för fort. Kände mig extremt snygg på catwalken och ville bara stanna kvar hela dagen. Fast å andra sidan inte för då hade jag missat det som komma skall. Sysslar just nu med en playlist som ska se till att ingen sitter stilla ikväll innefattande en mix av bland annat Broder Daniel och Maskinen. Utomordentligt blandning som inte innefattar någon som helst logik.

17.45? Ändå en bra tid att korka upp på?
Lite sent, men okej - för denna gången.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0