påväg till Götet!

Känner mig lite extra bra just nu, när man sitter på ett lila pågatåg mot Malmö där jag ska möta upp min lilla sockerblomma och placera oss på tåget mot Göteborg. Ser faktiskt riktigt fram emot en lång tågfärd då den kommer vara fullpackad av naturgodis och film så det kommer inte alls bli tråkigt. Det är såna här tillfällen då man verkligen älskar sin annars lite sega laptop och kanske älskar sin bror mer än vanligt också som är så vänlig och lånar ut sitt mobila bredband. Jag känner mig lyxig!

Ha! Jag tänker dessutom ladda ner en massa på tåget för det är inte jag som åker på boten. Ja, det är lite märkligt. Jag känner för att ladda ner mer än någonsin nu när det har blivit så hypat och den här häxjakten efter fildelare är ju bara underhållande.

Snart kommer vi Göteborg!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0