nu är det snart dags att korka upp.

Nä, nu sitter jag här och taggar sönder inför helgen! SMHI lovar strålande solsken, parken lovar vin och Malmö lovar två fina klubbnätter. Om man inte skulle ta och köpa sig en riktigt smokin-hot helgoutfit när man ändå är inne imorgon? Jag tänker klä upp mig topp till tå för jag vill vara snyggast hela helgen. Det ska brännas!

Mest av allt ser jag fram emot fredagen för jag har som bekant haft ett par lugna fredagar nu. Fredagar som är absoluta favoritdagen annars. Men NU smäller det och då blir det Cure och Laakso för hela slanten i parken sen utgång. För er som tänker festa i Malmö så tycker jag också att ni ska dra er till Deep som har 90-talsklubb på fredag och på lördagen kanske vi ses på Inkonst som har dubstep.

Så peppad som jag är så kan jag slå vad om att jag kommer ligga kvar i parken när de andra drar ut. Sen vakna dagen därpå med en märklig, geggig pöl som luktar illa precis bredvid huvudet och ett gäng gäss på andra sidan. Brukar det också alltid hända dig?
 


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0