ninjavideo.

Såhär blir det alltid när man ska gå och lägga sig tidigt. Eller rättare sagt; det blir aldrig så att man ska gå och lägga sig tidigt. Jag har varit riktigt kanontrött i tre timmar nu men likväl skulle jag sitta uppe och titta på top model ett par timmar. Men vet ni? jag har inte laddat ner. Inget illegalt här! Det finns nämligen, för er som inte vet, en sida där man kan se på i princip alla serier direkt från sidan. Okej, kvaliteten är inte perfekt och där är en del reklam - men du slipper i alla fall undan Ipred!

Lämpligt nog heter sidan ninjavideo.net. Men välj era avsnitt väl, du har bara 72 minuter om dagen att titta.

Slutet av mina 72 minuter kunde egentligen inte kommit lämpligare. Även om det var segt att det avbröts i mitten av avsnittet så är det faktiskt dags för mig att stänga av nu.



Postat av: Sara

tvshack.net - is good

2009-04-14 @ 08:44:51
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0