min datasladd är kapytt.

Internet känns riktigt tråkigt idag. Idag känner jag verkligen att det bara är trist att solen håller på att gå ner för jag har fått en sån lust att bara gå på banan hela dagarna och sätta par. Idag inleddes min sommar som golfare på riktigt med att jag gick på den första träningen. Hur kul som helst! Tränarna tyckte inte alls att jag var kass.


GolfarN 2004.

Ja, men en annan anledning till att jag känner mig less på att sitta vid en dator är för att jag måste sitta vid familjedatorn som inte har min musik och inte heller är bärbar. Känner mig genast lite fast. Varför sitter jag här då, kan man fråga sig. Jo, jag har helt enkelt pajjat sladden på min egna dator. Har dragit i den, slitit, tänjt på det så att det tillslut började glappa. Inte med mening alltså, trots att min far tror att jag tar isönder saker med vilje. Han menar på att det börjar bli otroligt hur mycket saker jag kan förstöra. Dessutom har det börjat pipa i den lilla lådan som håller ihop de två sladdarna. Oroväckande värre.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0