lite Robinsontankar.

Nu har jag precis sett på gårdagens avsnitt av Robinson och det finns ett par saker om avsnittet som förundrar mig oerhört mycket.

1. Att jag ens tittar på Robinson. Trodde jag inte att jag skulle göra men nu känner jag ett litet pirr i magen när jag vet att jag snart ska se ett nytt avsnitt.

och

2. Hur tänkte de när de hade med exakt hela Erik Billings kisspaus? Vad kan det ha varit? Två minuter? Lite Family Guy-stil över det hela. Fantastiskt!

Sen var jag inte förundrad över så mycket mer för nu fick jag se ett klipp på någon som fick var uttömt ur sitt ben så nu tänker jag bara på det. Jag är annars ganska tålig för sånt men fan, jag är ju helt svimfärdig. Tänker inte lägga upp klippet men magstarka människor kan se det här. Fan vad vidrigt.

Robinson var det ja.. Jag hejar på Anna!



Postat av: Skinhead Barbiedoll

Såg faktiskt för denna säsong första gången igår & den pisspausen alltså.. men vi började diskutera i soffan att män kissar så jäääävla länge. Jag är klar på 3 sekundr högst. Var gömmer dom allt?!

2009-04-26 @ 14:38:28
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com
Postat av: Thomas

HAHAHAHAHAHAHAAH

2009-04-26 @ 15:58:21
URL: http://sepehund.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0