kamera + sladd + sladd.

Hoppas att Maria inte läser detta för då kommer jag få på nosen. Klockan är nämligen 20:09 (vilket i och för sig är häftigt och tur och nu får jag önska mig någonting men det var inte det jag tänkte prata om) och jag har inte börjat packa än. Det jag har åstadkommit inför Göteborgsresan är att jag skrivit en packlista som skrämmer mig lite och så har jag handlat färdkost. Dock glömde jag plånboken, (eller jag glömde inte, jag bara lade den på ett ställe som inte var min väska) så det blev lite drygt.

Men jag kom ut ur affären med hjälp av min snabba bror, som fick köra och betala till mig, och sitter nu med 100 kronors vindruvor och naturgodis. Jag kan icke låta bli godiset.

Nej, nu får jag bruka allvar. Fastän jag egentligen bara vill skriva 4-5 inlägg om min helg.


Mariao lyckades i alla fall fånga en bild på mig i Fredags.
 Lustigt, här hade jag nog redan klämt en hel vinflaska. Mycket lustigt.
Imorgon drar vi mackaronen!


Postat av: makaronen

DINA TOKA!!!!!!!!!!! BÖRJADE DU INTE PACKA FÖRRÄN SÅ SENT DIN DUMMA UNGE!!

2009-04-24 @ 14:37:47
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0