I'll steal you from the year 4000.

Sådär, nu har jag nyss avslutat en härlig och mycket seriös frukost och jag känner mig relativt redo att ta mig an dagen. Mycket riktigt är det mycket vackert väder idag också och det passar utmärkt för idag är det nämligen dags för försök nummer två i operation vårgarderob så snart sitter jag på tåget mot storstaden igen. Det är inte det enda som gör denna dag bra och speciell. Idag är nämligen dagen då jag ska möta min blivande chef och skriva under anställningspapperna. Idag blir jag anställd. Måste säga att det känns helt otroligt bra.

Annars är det fredag idag ju, som bekant är det min absoluta favoritdag. Inte idag dock. Har bestämt mig för att ta en lugn fredag hemma vilket säkert kommer bli astråkigt men det är nog nödvändigt om jag vill ha kvar min lever.



Klaxons - I'ts not over yet.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0