idag, igår och nu.

Idag fick jag masa mig till stationen och åka hem klockan nio för jag skulle minsann jobba. Något jag inte alls var sugen på efter gårdagens bravader utan vad jag ville göra var att lägga mig ner och dö snabbt. Helt onödig kväll egentligen. Var bara ute typ en timme innan jag blev attackerad av en häftig trötthet och orkade inte ens gå till bussen utan tog hellre svarttaxi ensam. Jag har aldrig lärt mig det här med att aldrig ta svarttaxi om man är berusad, ensam och tjej.

Men det gick ju utmärkt och jag gav till och med dricks. 50% dricks för att vara exakt! Mycket snällt av mig och inte minst idiotiskt. Ett Robinsonavsnitt och 3 glas vatten senare så sov jag gott. Alldeles för lite.

Fan nu funkar inte fjärrkontrollen och jag har sån äcklig bakishunger så jag bara äter en massa skit hela tiden. Sluta äta nu och sluta titta på tv. Nu blev jag helt förbannad.

Usch vad tråkigt inlägg. Jag har helt enkelt inte "det" idag. Ibland kan det bli så.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0