i loves horses!

Visste ni att jag haft häst? Jodå, jag har varit en sån äkta hästnörd som ritade hästar överallt, (gör jag fortfarande, se: björns dörr.) pratade om hästar, skrev om hästar och mest av allt ville vara runt hästar hela tiden. Ungefär under hela min barndom. Min senaste häst hette Who Did It, för de visste inte vem som var pappan (ja, jag vet. hur dum i huvudet får man vara?) och vi kallade honom för Hudden. Han sålde vi för två och ett halv år sen om jag minns det hela rätt.


Jag har i alla fall inte ridit sen dess, vilket jag har saknat helt sjukt mycket. Tills idag! Wiie! Jag har ridit idag!! Wiie igen! Har faktiskt haft en helt fantastisk dag med lite "shopping" med Elise först för att sen ta en väldigt trevlig biltur till Marika där vi åt smoothies, red och tittade på film. Och jag kände mig hur duktig som helst där uppe på hästryggen, som att jag aldrig varit ifrån. Jag är helt in love again! Så ja... Paaappaaaaaa! Kan du köpa häst till miiiiiiig? Igeeeen?


fan vad fin han var.

Puss på en välbehövd dag.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0