I can't get no satisfaction.

Då har jag placerat mig vid husets minsta dator istället och kämpar med att få plats med mina fumliga fingrar på tangentbordet. Det är lite knasigt, det är datorberoendet. Hur jag känner mig handikappad bara för att min dator är trasig. Vet ni vad jag hade mått bra av? En månad rehab. Ingen alkohol, ingen onyttig mat och ingen dator. Ingen mobil heller. Haha alltså shaaat jag kände mig nästan svimfärdig bara av tanken på det där. Hu! Hade inte alls mått bra av det där. Inte. Alls.

Det var inte alls det jag skulle prata om. Nu börjar det ju nalkas helg (okej, det är bara måndag men det är hög tid att börja fundera på helgen) och vad är det för helg? Jo, det är ju valborg! Inte för att jag bryr mig så mycket om det egentligen. Jag tänker viga min helg åt Inkonst. Torsdagen bjuder på Rumble och jag ger blanka fan i att jag ska jobba på fredagmorgon. Ja! Ni hörde! Blanka fan! för så tuff är jag. Sen på lördagen är det dags för Dubstep igen. Vill ni umgås med mig så är det dit ni ska ta er. Whollahopp!


bild: Qu.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0