fy vad det är synd om mig.

Vilken jävla söndagsångest jag har haft idag. Har inget direkt att ha ångest för, som att jag gjort något jag ångrar igår eller något, utan bara såndär allmän ångest som börjat överfalla mig allt oftare "dagen efter". Så himla onödigt att gå och känna sig olycklig när man inte har något att känna sig olycklig för.

Det är såna här tankar man ältar sånt som inte känns så jobbiga en helt vanlig dag. Såna dagar som idag så känns det verkligen inte som att jag kommit någonstans. Fast det har jag ju. Eller har jag det? Eller? Så mesig va! Kanske borde sluta dricka...

haha näääää. SKOJA!

Ska göra en kopp te och titta på Söndagsparty istället nu.


Här är förresten en bild från mig igår som färgklick. Fy vad jag kände mig fin! Bild lånad av Mackaronen!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0