förträffligt och fint.

Helt plötsligt har tre timmar gått. Helt otroligt vad tiden går när man målar och jag älskar när man bara kommer in i det man gör på det viset. Sitter med pannan i djupa väck, sätter penselskaftet i munnen ibland och funderar på mitt nästa drag samtidigt som jag hummar lite dovt. Ibland stannar jag upp och säger "ah!" för mig själv. Antingen entusiasiskt eller förbryllat - beroende på vad som hänt, fattar ni väl.

Har haft en fantastiskt härlig dag som innefattat golf, lunch på klubben, jogging, mjukis och god mat. De senaste timmarna har spenderats på mitt rum med te, radiohead och min målning. Jag tror faktiskt att det kan bli riktigt fint.

Därför ska ni få läsa något som jag inte skriver varje dag, för jag är en jävla bitterfitta annars:
Fan vad jag är nöjd.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0