fint väder och så.

Oj, vilken trevlig dag jag har haft. Vädret gör allt så mycket lättare alltid. Har till och med klarat av min första dag som morgonmotionär med 45 minuter intervallträning i skogen. Säg inte till någon att det kom från mig, men det var faktiskt riktigt roligt att springa.

Sen har jag varit och fikat med en vän jag inte träffat sen i somras. Sånt är ju alltid trevligt för då har man extra mycket att prata om. Jodå. Ljuvligt väder var det också! Sa jag det? Jaha, nänä, jag hade kanske inte så mycket att prata om idag ändå. Förutom att det är fredag imorgon. Det tillsammans med att det förmodligen kommer vara lika fint väder imorgon gör mig så glad att jag nästan trillar av stolen.

Och jag sitter i en soffa. Kan ni föreställa er hur glad jag är då?


Nu: Jerry Springer.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0