en rolig aften.

Att fredagskvällar kan vara så trevliga.

Har spenderat eftermiddag och kväll hos min kära mackaron för vi kan minsann inte få nog av varandra. Här har det bakats och stått i och jag känner mig lika degig som jag ser ut. Det här med jäst alltså, det får inte magen att se vacker ut (eller jo, gradivitet är himla vackert när det är på riktigt faktiskt) och mina rapar luktar ju inte precis blomster.

Lagade mat gjorde vi (läs: jag) också till oss och Max som snart skulle ansluta sig. Det bjöds på klyftpotatis, sallad och vegobiffar - black'n'white ala. Eurika. Förtydligande: Kunde inte alls hantera grillningen så det blev lite bränt där på ena sidan. Cancerbränt för att vara ännu tydligare. Men gott var det i alla fall! Det hela avrundades med lite öl och vin och jag kan säga att kvällen absolut blivit till belåtenhet trots att jag sitter här nästan helt nykter!


Imorgon är det modevisning i Ystad på Ungdomens Hus som Maria anordnat. Jag ska vara modell. Kom och se! Kom och se!

Sen blir det vårfest som heter duga hos samma kvinna. FY vilken trevlig dag vi ska ha!!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0