bli Pirat!

Förresten! Glöm inte att rösta på Piratpartiet den 7 Juni i Europavalet!! Det är helt fantastiskt hur piratpartiet kan ha gått förbi både KD och FP bara de senaste dagarna. Säger otroligt mycket om vad folket vill. Vackert!

Jag blev medlem nummer 13337 (asså javet! lite magiskt) för ungefär två veckor sedan. Nu, efter pirate bay-domen, har medlemsantalet stigit till 31512. Nästan 20000 nya medlemmar!! På sidan jag länkade till finns även en omröstning om det var rätt eller fel att döma människorna bakom Pirate Bay. 123241 st har röstat och nästan 90% röstar nej. Över hundra tusen! Helt sjukt vackert.

Gå med i piratpartiet! Vi är inte många steg från att få en personlig liten assistent vars som antecknar varje steg vi tar. Efter det blir det att vi alla får vars en tankemössa som loggar alla våra tankar. Det är faktiskt sant.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0