att vara fullt sysselsatt.

Så, då var klockan redan halv ett och jag har inte uträttat ett jota. Men vet ni vad? Det gör ingenting för detta är nämligen den sista veckan innan jag börjar jobba så jag verkligen bara njuta av att vara ledig.

Vad gör man då?
* Jo, man kan sola en stund! Men nej, för då ska det tvunget blåsa så man har gåshud över hela kroppen och bara ligger och huttrar. Fullständigt meningslöst då jag ändå tycks vara immun mot solen.
* Man kan cykla ut och spela golf! Nää, det orkar jag inte. Ska ändå ut ikväll på träning.
* Man kan baka! Nej, för jag ska leva på morötter och broccoli efter denna jävla syndarhelg. nädå, men ändå.
* Man kan städa! NEJ FY! Sitt inte och svär.
* Man kan motionera! Perfekt för då är jag utomhus i det fina vädret samt gör något åt syndarhelgen. Men. å. andra. sidan. kanske. inte.

Missta inte detta för klagan. Egentligen är jag utomordentligt nöjd med att göra absolut ingenting så jag fortsätter nog med det.



Här hade vi en lille bild på mig från modevisningen.
Tja, en catwalk-modell blir jag då aldrig!

Postat av: mackaronen

och vad var det för fel på denna bilden? tyckte att den var skitfin!

2009-04-29 @ 10:44:50
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0