annika sörenstam

Visste ni att jag spelat golf? Att jag faktiskt varit riktigt bra på golf? Häpp! Det har jag i alla fall. Jag vann till och med en relativt prestigefylld tävling mot folk med mycket lägre handicap än mig. (jag orkar inte förklara vad handicap är för er som inte vet. prova www.google.se.) Det var bara att efter det så tappade jag sugen helt och slutade helt. Det var för ungefär två och ett halvt år sedan. Tre och ett halvt var det till och med, jag fick gå och titta på den där guldaktiga trofén jag har i bokhyllan. hehehe.

HUR SOM HELST, jag skrev inte detta bara för att skryta. Det jag ville berätta är att det jag idag slutat att sluta! Jag har spelat min första runda på över tre år! Det var faktiskt riktigt härligt att gå ut igen även om det gick fasansfullt dåligt. Men jo. I've still got it! Fy, vad många saker jag kan!

Fy, vad jag är bra!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0