aktiv inaktivitet.

Nu känns det som en hel evighet sen jag satt vid datorn. Det var det också... eller ja, inte längesen jag satt vid en dator för jag spenderade hela dagen igår framför en men såg bara film hela tiden. Det är egentligen skitsamma vad jag gjorde, helt ointressant. Men blogga, det har minsann inte fallit mig i smaken!

Hur som helst!

I torsdags debuterade vi i parken vilket var helt ljuvligt. Vindruvor, rosé, bra musik och fina vänner. Bättre än så kan det inte bli. Dock blev jag ruskigt full redan vid åtta-tiden så det var helt onödigt att lägga en massa pengar på mat då. Fast nog ändå smart... Efter det blev det golden med lite mer öl och kortspel. Festen vi drog på sen vill jag inte ens berätta om för det var dötråkigt och jag var supertrött.


bild stulen av Qu

Annars har jag jobbat och varit på lite mer fest. Dock var jag redan söndersliten på fredagen så jag måste säga att det varit en lite lam helg. Dock extremt mysig med mängder av påskgodis, god mat och bra filmer. Jag har t.ex. sett hela Kenny Starfighter-serien för det tyckte M att jag skulle göra om man skulle se filmen. Nu går jag och säger "vasaru" till allt och tycker att jag är hilarious. de eru inte allsde! e ja visste!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0