nageltrång och tristess.

Jag har nageltrång... Hur lame är inte det? Det enda jag vet om nageltrång är att det är det elefanter brukar få i tecknade filmer. Eller är det noshörningar? Hur som helst så har jag en sticka i foten också. Det brukar bli så om man glömmer lyfta på fötterna ordentligt på vårt golv. Som en förbannelse. Med andra ord så är det jävligt synd om mig just nu.

Dessutom: varför var det ingen som sa till mig innan jag misslyckades med uppkörningen i augusti att jag skulle vara tvungen att köra en jävla mörkerkörning om jag fick uppkörningstid efter typ oktober. Jag fick i alla fall köra denna mörkerkörning ikväll och det var nog det TRÅKIGASTE jag varit med om. Jag tror att detta med att göra körkortstagandet till en sån fruktansvärd proccedur är det bästa sverige någonsin gjort för miljön. Det är genialt! Ingen kommer orka ta körkort längre!


Tur att de här tjejerna finns. De förstår mig.

Dagens: Tegan and Sara - relief next to me.
and I promise this, I won't go my whole life, telling you I don't need.

:* /Eurika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0