come, lets pray for the weekend, babe.

Åh jag älskar helg! Även om varje dag är som helg för mig nu så är det ändå något speciellt med fredagar och pirret som just den dagen medför. Nu var det ju egentligen meningen att jag skulle spendera denna fredag med Rasmus Kellerman aka Tiger Lou men det visade sig att konserten som jag verkligen börjat se fram emot redan hade ägt rum två dagar tidigare. Varför har man konsert på en onsdag? Dumrasmus. Hur som helst så blev det, efter hemmagjorda vegebiffar med tillbehör och mängder av godis, ändå Malmödags för mig och min fina vän Marioni (som också fick stå för detta inläggs bilder då jag är för dum för att komma ihåg att fota själv). Kvällen spenderades i kollektivet och jag var så lycklig för att jag äntligen blev invigd i det lilla samhälle. Dock är lyckan inte långvarig då Annas bror kommer hem i veckan så det kommer inte bli mer helgkollektiv. Men jag fick i alla fall uppleva en helg i värmen och det var super!




Kvällen spenderas med vin och öl, dans och glädje medans dagarna spenderas åt mat, mat igen, film och bakfylla. Och hela tiden är man alldeles omringad av härliga, underbara människor!

Idag har inte varit så underbart för jag har varit totalt överfallen av en otrevlig bakfylla. (Och jag får lov att skriva om min bakfylla, det får inte blondinbella, så jag har det bättre än henne!!!) En sån bakfylla som gör att man är hungrig hela tiden men varje tugga mat gör en fruktansvärt illamående. Så jag har föredragit hungern tills illamåendet inte var ett alternativ. Men när man väl äter sen är riktigt, riktigt nice. Speciellt om kylen överraskar mig med smörgåstårta och fruktskålen väller över med clementiner. Det är då man känner att man lever!

:* /Erika

Postat av: annak

tack för en trevlig helg säger jag :)

2008-11-23 @ 22:59:29
Postat av: jari

fastna för det med baksmällan för jag vet vad det innebär men saknar den lite just nu för det som skapar den är ju kul, men tyvärr så är jag demokratisk då frugan väntar barn så jag håller mig till julmust just nu.

Gör gärna ett besök på min sida o säg vad du tycker jag ska förbättra på sidan( allt förstår jag).

Mvh

jari

2008-11-27 @ 23:51:49
URL: http://jarifixit.privatsida.se

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0