viktig upptäckt.

Ojoj, inte visste jag att pappas uppmuntring kunde bli så effektiv! Jag har spenderat min dag åt att fundera på min framtid och jag har faktiskt kommit fram till något. Jag har ingen aning om vad jag vill bli när jag blir stor! Därför är det viktigast att man pluggar något som man är intresserad av tycker jag. Och jag är väldigt intresserad av miljö och tycker en himla massa om detta. Varför ska man då inte gå vidare med detta och kanske studera något inom det. Jag tror detta är vad jag vill göra. Samhällsvetenskapligt miljövetarprogram. Klingar bra som fan trots att jag trodde att jag skulle utbilda mig mer inom något naturvetenskapligt. Men jag får en del naturvetenskap i det programmet också så mamma blir säkert nöjd. Och dessutom... PLUGGA I GÖTEBORG! Hur underbart hade inte det varit? Jag älskar Göteborg. Älskarälskarälskar. Vad tror ni kära beundrarskara?



The Killers nya album värmer mina dansnerver trots att det snöar!
Denna livespelning värmer nog vem som helst!

:*:* /Erika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0