Jag försökte i alla fall!

Idag har nickelodeon svampbob fyrkant-maraton. Det passar alldeles utmärkt tillsammans med chips, oboy och illamående. Jag är lite missnöjd med gårdagen. Jag fixade inte alls det där med vuxennivå! Men ingen kan säga att jag inte försökte! Fin middag med lite gamla klasskompisar på Hamngatan och sen gick vi till en bar och skulle umgås lite och jag hade inte druckit en droppe. Täntke inte göra det heller och skulle ta sista tåget hem. Väl på baren insåg jag att det inte kommer vara helg på en hel vecka sen. Varför inte ta vara på den som är liksom?

Nio tequila senare så kände jag mig vuxnare och snyggare än någonsin och på något vis så missade vi sista tåget hem och hamnade på nattklubb. Detta är inte illa! jag har aldrig festat ute i Ystad förr och när jag väl testar så hinner jag med de två mest ystadaktiga ställena. Sara beskrev folket på stället ganska bra efter att jag påstått att jag tyckte det var trist att alla var så anonyma där:

Sara säger: nä jag vet. det är lite alla-känner-alla-känsla. eller alla-som-är-något-känner-dom-som-är-värda-att-lära-kännas-och-skiter-i-resten. ofta iallafall. så man får leta efter sin egen umgängeskrets när man är där =)

Ystad är incest.

Men jag var effektiv! Fick en snabb jobbintervju på nattklubben och flirtade till mig billiga tequila. Ja, för jag behövde verkligen en till. Det enda som var lite trist var att jag hade raggsockor och vinterboots på mig så jag kände mig ganska ful och varm. Dock fixade mitt alterego Partypika detta till mig och dansade i bara strumpor istället. Vuxet.



Postat av: jari

hej! Och tack för åsikten om min sida, hoppas jag ej stör med min fråga?

Jag undrar om du kan hjälpa mig för jag får inte in mina annonser från Agentinteractive,jag kopierar koden till annons sen går jag in på VISA i webläsare och källa , lägger in html-kod mellan <body> och </body> vad har jag missat för det händer Nada, hoppas du kan hjälpa mig. Tack på förhand Mvh Jari http://jarifixit.privatsida.se/

2008-11-30 @ 21:43:53
URL: http://jarifixit.privatsida.se

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0