fräsha tjejen i bel air.

Godmorgon bloggizen!

Idag har jag klätt på mig! Bara en sån sak! Och pappa som sa att jag inte skulle få något gjort om jag sov till tio (alltså tio är inte så länge fadertyrann.)

Tycker ni det är störigt när man ställer meningslösa frågor i bloggen?
Jag ska ju till frisören idag och bli så inihelvetes snygg så att ni inte fattar att det är jag. Eller så blir det fult och då blir jag lite besviken men mer är det inte med det. Jag har ju trots allt köpt en peruk så jag är inte orolig. Men vad jag försöker säga är att jag inte tänker blogga så mycket idag. Vilket nog är bra för det är inget sundhetstecken när man kollar besökarsiffror var femte minut. En hel dag. Plus att jag har faktiskt förfärligt mycket för mig!


Haha, hittade en bild från dagen efter studenten. Inte mycket som stämde...

En sak jag inte fattar är när folk ställer meningslösa frågor till sina läsare. Blondinbella gör det hela tiden och jag är säker på att hon inte ens läser hälften av sina kommenterer. Andra som gör det ställer så meningslösa frågor som ingen i hela världen bryr sig om. Inte ens din egen mor. Typ som "vad brukar ni göra när ni inte har något att göra?" "vad gör du innan du går och lägger dig?" "Tjaaaa jag brukar först bestämma mig för att det är dags att gå och lägga mig. Sen tar av mig mina kläder som jag haft under dagen och om jag orkar så viker jag dem och lägger dem i garderoben. Sen tar jag på mig pyjamas och går och borstar tänderna. Om jag orkar tvättar jag ansiktet också! Sen tar jag av överkastet från sängen för att lägga mig ner och kanske titta lite på någon film! Sen släcker jag lampan och ligger och tänker en stund, tills jag somnar. Ibland en timme!" Nu gjorde jag det i fetstil för att ni skulle bli intresserade av att läsa det. Genialt va?

Tycker du det är störigt när folk ställer tråkiga frågor på bloggen?

Postat av: julia

jag tycker det är ganska festligt!

2008-11-27 @ 14:57:49
Postat av: katja

Jag vet! det är bara sjukt störigt när folk gör så!

2008-11-27 @ 14:58:25
Postat av: Simon H

Jag tycker det är kul att få veta lite vad andra tycker. Brukar alltid läsa alla kommentarer och sedan forma min blogg efter dem

2008-11-27 @ 14:59:43
URL: http://sandman.blogg.se/
Postat av: Christina Nilsson

Jag försöker alltid att undvika det. Vet själv hur störigt jag tycker det är.

2008-11-27 @ 15:01:09
URL: http://bbq.blogg.se/
Postat av: Petter

Vill inte göra det, för jag blir så besviken när ingen svarar på mina frågor. Inte ens om det är roliga frågor som "vad är det vita på klementiner och apelsiner gjort av?"

Så därför tänkte jag glädja en annan bloggare och besvara dennes fråga istället :)

2008-11-27 @ 15:04:04
URL: http://petr.blogg.se/
Postat av: lolol

Festligt såsant som Julea sa det!

2008-11-29 @ 14:34:40

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0