spökena i garderoben.

Nu tänkte jag bara visa hur mitt rum ser ut för tillfället. Alla kläder som ligger på stolen och skrivbordet är för det mesta kläder jag köpte i Asien som jag inte alls känt att min garderob har varit värd. Så de har fått stanna ute tills jag städat garderoben och det driver mig till vansinne. Nu är det i alla fall igång och jag har börjat med att rensa ut bland väskorna. Det är rätt så kul för man fyndar i mängder! Det jag hittat är: Ett brev, en ask läkerol, 6 pennor, ett läppstift, en ask koffeintabletter, tio tamponger, ett skärp, tre örhängen och massvis med skräp! Undrar om resten av städningen kommer vara lika givande.


Min söta pojke som tycker det är mysigt att vara i vägen! Om ni undrar varför jag har en gul mössa på mig inomhus så är det för att jag inte har någon lust att duscha. Men snart ska jag! Först ska jag laga mat. Vegepytt med ägg och rödbetor!

:* /Erika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0