Skönhetstips!

Ibland känner man bara att ens utseende tappat gnistan. Man är trött på sitt hår - på längden, färgen, stilen.. Man vill ha någon förändring. Vad jag brukar göra då är att jag duschar inte håret på tre-fyra dagar, så att det blir så fettigt att du gömmer det i en gul mössa, låt din syster och mamma påpeka hur vidrig du är och sen - Duscha!

Du kommer märka det, din omgivning kommer märka det, ditt hår kommer märka det!
Det första min syster sa när hon kom in på mitt rum var just "vad fin du är i håret!". Hon menade det verkligen!
Så enkelt är det alltså att få en helt ny fräsch look. Helt gratis!



:* /Skönhetscoachen.


Postat av: lolol

Jag gör samma sak!!

Fast mitt hår är fortfarande lika krusigt D:

2008-11-25 @ 17:02:14
Postat av: Erika.

lolol: men då får man låta bli att duscha längre.. Tills det blir RIKTIGT bedrövligt!

2008-11-25 @ 20:04:03
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0