"rekordsnabbt bankrån knappt något byte alls för att rånarna sög."

- Knock knock!
- Who's there?
- It's Friday. :)

Då har man förhoppningsvis haft sista körlektionen någonsin. För om jag ska behöva ta en till så kommer jag vara tvungen att ta livet av mig. Det är helt sjukt vad tråkigt det är!

Igår var det bankrån i min lilla hemstad, Tomelilla. Förövarna, två unga män i 20-årsåldern kom väl över ca 200 kronor och sen försvann de på cykel. På cykel.. Såhär stod det i tidningen:

"Rånet gick mycket fort. Efter cirka 1,5 minuter kom de båda rånarna ut igen bärandes på en mörk tygpåse eller kasse.
Medan rånarna cyklade i väg rakt över torget, förbi Expertbutiken och ut mot idrottsplatsen tog vittnen upp förföljandet. Rånarna försvann, enligt vittnesuppgifter, i riktning mot kyrkogården och sedan mot Sölvegården på en gulbrun-orange och en turkos-blå cykel. Där slutar också spåren efter de båda bankrånarna."

Ni får ursäkta men är inte detta bara för dumt? Rånarna försvann spårlöst i typ världens glesaste skog, skogsbacken, på sina cyklar. Eller jag menar de noggrant beskrivna rånarfordonen. Jag kan faktiskt inte ta detta på allvar. Jag hade känt mig riktigt ägd om det var jag som gjort bankrånet och så är rubriken efter min stora kupp "rekordsnabbt bankrån gav bara litet byte". Och hur fan kan man försvinna spårlöst på vars en cykel!?


Nu ska jag ta mig ett gott skratt åt detta för att sen cykla och råna.. hahanaaeee.. köpa godis och lösögonfransar för ikväll mina damer och herrar... Ja ni vet vad som händer! Festfestfest är vad som händer! Om två timmar åker vi till Anna L (jag vet det är kul, säger man det snabbt blir det anal) och där vill jag illa kvickt byta om till Partypika och göra kvällen! Imorgon vill jag inte kunna röra mig!


PS!! Denna helg finns det rabatterade biljetter till hultsfredsfestivalen för de som är prenumeranter på hultsfreds nyhetsbrev. Bara så att ni vet. DS.

Postat av: lolol

hahahaha, kan man få säga FAILURE? 20 år, rånar banker i tomelilla, på cykel. De har nog många fans, som jag.

2008-11-29 @ 14:47:17

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0