pepparkakormedädelost.

pepparkakormedädelostpepparkakormedädelostpepparkakormedädelostpepparkakormedädelost
pepparkakormedädelostpepparkakormedädelostpepparkakormedädelostpepparkakormedädelost

jag är jättemätt men ändå förfärligt nöjd. det är första advent och imorgon är det december. då har vi som tradition att vänner till familjen kommer hit och så äter vi sjukt mycket pepparkakor och lussekatter, dricker glögg och umgås. Idag var det extra roligt för inga av mina två syskon hade sovit särskilt mycket så humorn var riktigt dålig. Skämtade om kattsand och sånt. Var allmänt roliga precis hela tiden. Ni önskar att ni var där.

Var nere och tittade på marioni på julskyltningen. Hon är luciakandidat och jag fick tårar i ögonen när jag såg henne. Hon är så sablans vacker, marionimaccaroni!



Jag sitter och suckar åt mig själv idag. Så jävla dålig. Om jag bara skulle sluta skriva och titta på Wall-E istället. Läs Hanna Fridéns blogg. Önskar att jag orkade skriva om så viktiga saker. Kanske jag börjar göra också! Jag återkommer.

Postat av: maria

jag kan vara din lilla makaron om du vill!!

2008-12-01 @ 15:53:36
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0