partypika.



Bilden i sig är kanske inte så smickrande men den är från i lördags vilket gör att jag älskar den! Dålig koll på vad mina händer har för sig, cool frilla och dimma i blicken. Prrr jag vill ha helg!!

Speciellt denna helg vill jag ha för vad jag glömt nämna för er är att det är då jag ska umgås lite med Markus Krunegård på KB. Tillsammans med bland andra marion som är min partner in crime när det gäller indiepop. Vi ska äta tacos och dricka vin i eslöv innan vi tar oss till malmö och dansar precis hela natten! Jag ska ha mina nya röda skor på mig. Ska visa dem någon dag för de bränns så heta de är. Hela jag ska brännas på fredag!

:* /Eurika

Postat av: pappa B

Jag antar att detta är teckenspsråk och betyder att man inte skall stoppa fingrarna i ögat för då blir man både blind och döv? Kan det vara så. Av de dimmiga ögonen syns inga spår, men andedräckten är lite spritbelagd. Hoppas att inte de unga herrarna i Malmö fick brännskador allihopa och att skorna fortfarande är intakt. s

Kul blogg vännen, jag kommer tillbaka

pappa B

2008-11-26 @ 13:20:05
URL: http://www.ojohan.blogspot.com

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0