Meningslös 2.

HEJ jag tänkte bara tillägga att jag har varit till 66% duktig idag. En av duktigheterna, gå till frisören och beställa tid, inkluderade en halvtimmes promenad i vinterkylan så jag tycker nog det ä 67% duktighet faktiskt. Dock var jag så fördärvad av snuvighet och utmattning när jag kom tillbaka så mer duktighet efter det har varit svårt att frammana. Men om jag viker lite t-shirtar och kastar något fult så blir det kanske 95% duktighet ändå? Det är faktiskt sjukt bra.



Tänkte lägga in några såna här randoms från resan när jag inte har något mer aktuellt att lägga ut.
Detta var från kvällen vi skulle ha barrunda och slutade med en obehaglig fylla orsakad av thailänds Whiskey. Påföljt av en bakfylla som inte var utav denna värld...

/Erika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0