Meningslös 1.

Nu var det ju meningen att jag skulle vänta med att skriva tills jag blev färdig med bloggen och tills det var något att se. Men anledningen till att jag skaffade blogg var ju för att jag kan sitta och fundera under längre perioder på inlägg som aldrig kommer bli till om jag inte skriver de direkt. Och ni förstår inte hur många sjukbraroliga inlägg som bara gått till glömska. Även det som jag loggade in här för att skriva.

Anledning till bloggandet är inte för att jag har mycket att säga. Det är kanske för att jag har mycket att inte säga? Jag är arbetslös, nyss hemkommen från en tre månaders-resa och har tid. Tänkte för övrigt bli lika stor som blondinbella så jag kan tjäna pengar på bloggen och där med slippa söka jobb eller utbildning. Det kan gå.

Idag var det meningen att jag skulle göra jättemycket saker för att jämna ut de senaste dagarnas slackerhet. I förrgår ägnade jag dagen åt att äta ca 18 clementiner och igår var clementinerna slut ju. Så ni fattar vilket liv jag har liksom. Nej, men idag tänkte jag bädda sängen, städa garderoben och gå till frisören. Fixar jag en av de sakerna så har jag ändå haft en till 33% duktig dag och det är ju ändå framsteg. Sen är det ju faktiskt fredag!!! Ikväll ska jag till malmö och träffa vänner som jag inte träffat på 3 och en halv månad så dagen kan inte bli dålig.




Bilden är från ett lyxhotellrum i Shengzen som bara kostade 200 kronor. Mest för att skryta.
Om ni är intresserade av resan så har vi ju hela här: intressant reseblogg.
Eller intresserade av mitt gamla liv så har vi ju en del av det här: inte så intressant skitblogg.

Nu börjar det blir för mycket för ett förstainlägg.
:* /Erika

Postat av: Sara

Gud vad festligt det ska bli att läsa din blogg. Bloggnamnet är ju klockrent. Förresten såg en polare i England den här bilden och tyckte att du var jättevacker.

2008-11-25 @ 13:21:30
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0