LATEST UPDATE!

Nu ska jag poppa popcorn. Äta dem medans jag tittar på Greys Anatomy och Family Guy. Sen ska jag sova. Jag har inte duschat än. Jag har besöksrekord på min nya blogg. Tre unika besökare idag. Har inte borstat tänderna idag heller för jag fick inte låna marions tandborste längre efter att jag råkat försäga mig och nämnde att jag hade kräk på tänderna. Sen har jag glömt det. Det står som prio 2 på min lista, efter popcornen. Fan vad jag är dryg.



Här var en bild på mig sen siesta -08. Iår alltså. Det var fina tider.

:* /Erika


Postat av: sandra

tjohooo, erika bloggar igen! vad roligt. nu när jag läste om alla dina clementiner blev jag sugen själv, så jag får väl gå ner och hämta en. pyss!

2008-11-23 @ 22:20:27
URL: http://blogg.ystadsallehanda.se/sandraberg/
Postat av: marika heter jag

haha. kräk på tänderna!

jag hoppas verkligen det var fylle kräk och inget annat

you know i love you, xoxo

mariGa

2008-11-24 @ 12:43:30

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0