Idioter! varför finns det inga kvoter för idioter?

Jag blev lite besviken på min konversation med markus efter konserten.

- Hej markus!
- Hej!
- Kul att se dig här ute i vimlet, måste säga att jag är lite förvånad.
- Va?
- Kul att se dig här ute i vimlet, måste säga att jag är lite förvånad!
- Aaa, mycket roligare att vara här ute bland folket än i en sunkig loge med tråkiga kändisar.
- Aha okej. I wouldn't know..
- Nää..

Ja, sen slutade den. Ganska pinsamt och brutalt men sen tyckte jag att han var lite divig och ville ändå inte prata mer med honom. Sen strök han omkring på KB med sin kompis och verkade ha skittråkigt. Så går det när man är divig!


förfest i Sveriges rövhål Eslöv med tacos , rosevin och sånt

Linnea uppskattade vinet till max.



vi tog bort toalettpappert när maria skulle på toa. Sen fotade vi henne när hon satt där hjälplös.




Ja, det var ju en fin kväll till. Jag höll vad jag lovade. Jag är verkligen helt fördärvad idag.
Dock måste jag snabba mig som fan för jag ska med tåget om en halvtimme och här sitter jag med trosor och en katt i knäet. Ikväll blir det nog fest på lite mer vuxennivå. Somsagt, man får ju blanda lite här i övergångsåldern.

Postat av: Sara

vuxennivå var det ja... jobbintervju på fyllan var iofs en bra mix mellan vuxen- och tonårsvärlden.

2008-11-30 @ 13:47:51
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0