I can see us dying... are we?

Denna dag började något bättre. Förutom att jag vaknade av en sms-signal mitt i en mardröm och var sen tvungen att ligga kvar i sängen och lugna ner mig en liten stund. Efter ungefär 10 minuter och gick jag upp, bäddade sängen och satte igång kaffe. Sen gjorde jag mig en sån superfrukost som jag till och med tänkte dela med mig av. Dock kunde jag inte riktigt njuta av den för jag detta fotoprojekt blev viktigare så det gick helt snabbt. Lite synd för det blev inte ens bra. Men ett som är säkert är att det inte är sista gången som jag dricker latte ur denna söta mugg.


Nu ska jag bara vänta tills det gått en halvtimme för då är min kropp redo för att träna. Sen ska jag duscha och träffa marioni. Fint väder är det också. Positiv eurika.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0