gullegulligull.

Hej kompizar. Idag var latten extra god. Vet ni varför? För att jag fick vakna helt av mig själv! Sen ignorerar vi att ägget blev helt löskokt och att jag fick ännu en sticka i foten av helvetesgolvet. Bra morgon!

En sak som är ganska skadad är att jag drömde mardrömmar inatt igen. Jag drömde att jag blev skjuten flera gånger. Och nu menar jag flera skott per gång fast det var olika gånger. Jag tror jag blev dödad 4-5 gånger inatt och det var fruktansvärt! Det som är skadat är inte mardrömmarna, det händer ju - inget konstigt med det. Nej, det som jag tycker är lite skadat är att det var family guy som jag fick mardrömmar av! Det var det avsnittet där stewie dödar lois och han skjuter ihjäl henne. Och så får jag mardrömmar om detta. Är inte det ganska... gulligt?

Pappa har köpt sån utomhusjulgran idag. Så himla fint. Tror jag ska fortsätta på mitt gulliga spår idag och vara gullig hela dagen. mahahaha! så tror jag min syster skrattar när hon läser detta. Men jag ska visa henne!

Idag ska jag lyssna massor på tough alliance! Visste ni att jag hatade dem jättemycket när de var nya? Jag tyckte de var sjukt tråkiga och att deras dans var jätteful, den där de svänger på armarna superlamt. Och så hatade jag att de hade en vit häst som sprang i bakgrunden på denna video. Tur att man var en fjortis då och fick lov att tycka konstiga saker. För nu tycker jag verkligen tvärtom! Kommer denna låt på KB så är det precis så jag står och dansar i mitten av dansgolvet! Och hästar är fint!



Godmorgon förresten! :* /Eurika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0