give me the worst and then again.

Nu har jag faktiskt vikt tröjorna i en hylla och väskorna är fixade. Mer orkar jag faktiskt inte idag för jag är så jävla less. Känner inte ens för att vara bitter ordentligt utan jag är bara sådär rakt igenom less på allt. Dessutom så hade pappa faktiskt rätt när han sa "nej, du kan ju inte städa för snabbt för att då har du ju inget att göra imorgon". Vi ignorerar det nedlåtande i det påståendet för han är ändå rätt nöjd med mig för att jag har kommit på vad jag vill plugga med.

Jag har gjort mig en kopp kamomill-te för att lugna mina besvärade nerver och jag tänker bara sitta här, dricka det, lyssna på Patrick Wolf och titta på min nya fönsterlampa från Vietnam. Det kan ni också få göra.


Nu när ni ändå ska hålla på och göra som jag så kan ni lika gärna lyssna på denna låten också:
Patrick Wolf - Accident & Emergency

Wolf är perfekt när man inte kan placera några känslor och man känner sig allmänt rubbad.
Han är perfekt nu.

:* /Erika


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0