EURiKA jämförs med alex schulman!

Det var en tjej som tyckte att min och alex schulmans bloggar var de enda bloggar värda att läsa. Jag tackar och bugar. Även fast det var min syster som skrev det. Det är viktigt med stöd hemifrån.

Därför säger jag då detta till dig nu julia: Du är verkligen jävligt ful. Det är så att jag vill spy när jag ser dig. Juliafuckface!

Det där sista med juliafuckface var på skoj faktiskt. Fuckface är ett kul ord. Speciellt när man säger det argt och med tänderna ihop, sådär som många pratar när de är arga. Jag vet inte varför.

Nu blir det ett avsnitt familjekillen innan jag ska drömma sött. Hej!

PS.
DS.

PS2. imorgon händer det grejer med håret!! DS2.

Postat av: julia

fuckface var skämt, men inte det andra?

2008-11-27 @ 15:07:58
Postat av: julia

ps. Det var framförallt calle schulmans blogg jag tyckte var något att ha

2008-11-27 @ 15:08:41

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0